tisknemekvalitne.cz

  • Zvětšit velikost písma
  • Výchozí velikost písma
  • Zmenšit velikost písma

KONTROLA_ZDARMAVZORKY_ZDARMAdobirkaDOPRAVA_ZDARMA2

Neváhejte nás kontaktovat:  737 / 41 22 64 ;  info@tisknemekvalitne.cz

 


Home Důležité otázky a odpovědi Jak probíhá zakázka

Jak probíhá zakázka

Email Tisk PDF

Jak probíhá zakázka

V případě objednání přes náš e-shop tisknemekvalitne.cz

1) Po vložení požadované tiskoviny do košíku máte možnost pokračovat v nákupu či přejít do košíku a uzavřít objendávku.
Pokračujete-li v nákupu, stav Vašho košíku lze neusátle sledovat v levém dolním rohu webových stránek.
Máte-li již vybrány všechny požadované tiskoviny a chcete se přesunout do košíku pro úplné uzavření objednávky, při vkládání poslední  tiskoviny do košíku zvolte možnost "Košík" popřípadě se do košíku můžete přesunout pomocí odkazu "Obsah košíku", který naleznete v levém dolním rohu.
V případě, že jste si u nás již objednávali nějaké reklamní tiskoviny v minulosti a registrovali jste si v našem e-shopu účet, stačí zadat vaše uživatelské jméno a heslo. V případě, že jste tento údaj zapomněli - nezoufejte. Po kliknutí na odkaz "Zapomenuté heslo" vyplťe e-mail, na který Vám automaticky zapomenutý údaj zašleme.
V případě, že v našem online obchodě nakupujete poprvé či jste si doposud nevytvořili účet, bude potřeba vyplnit "Údaje o zákazníkovi" a odsouhlasit Všeobecné obchodní podmínky. (máte možnost volby založit si registrovaný účet (při každé další návštěve uvidíte stav Vaší zakázky a při každé další objednávce již nebude muset vyplňovat "Údaje o zákazníkovi") nebo nákup provedete bez registrace  pouze vyplníte potřebné údaje a odznačíte volbu "Zaregistrovat účet"
Při registraci účtu Vám bude na vyplněný e-mail zaslán aktivační odkaz, který bude potřeba pro úspěšné ukončení registrace aktivovat. Po kliknutí na odkaz budete přesunuti na naše stránky a Váš účet bude nyní plně aktivován. Objednávku dokončíte přihlášením se na Váš účet a vstupem do nákupního košíku, který obsahuje Vámi zvolené tiskoviny. Po kontrole obsahu košíku zvolíte odkaz "Dokončení objendnávky", v případě potřeby opravíte fakturační či dodací adresu, kliknete na tlačítko " Další", kde naleznete možné způsoby dopravy (prozatím vyžíváme služeb České pošty popř. naši vlastní přepravu) opět kliknete na odkaz "Další", vyberete způsob platby a naposledy kliknte na odkaz "Další" poté  nám v  případě zájmu můžete k Vaší objednávce připsat poznámku či dodatečné informace/požadavky a čeká Vás konečné kliknutí na "Potvrzení objednávky"

2) Po odeslání objednávky nám zašlete Vaše tisková data ( jak ideálně připravit tisková data ) např. pomocí UPLOADu na našich stránkách ( UPLOAD tiskových dat ) a nebo některou z dalších možností e-mailem do 8.5MB Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , pomocí on-line úložných služeb např. uschovna.cz a nebo pomocí našeho FTP ( o přístupové údaje na FTP ,prosím, požádejte na e-mailu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript ) Více informací ohledně možnosti odeslání tiskových podkladů na Jak zaslat vaše data

3) Po přijetí Vaší objednávky dojde k její kontrole. Bude-li vše v pořádku, e-mailem Vám odešleme informaci o přijetí objednávky a zároveň o jejím potvrzení. Bude-li třeba něco poupravit/dořešit budeme Vás kontaktovat.

4) Grafik skontroluje Vámi zaslaná data, v případě že budou korektní Vám zašleme informaci o příchodu dat a jejich správnosti a zároveň, nebude-li třeba v případě objednávky nad 7.500Kč vč. DPH posečkat na zálohu či platbu předem (domluvenou dle objendávky), Vám zašleme informaci o zařazení zakázky do tiskové fronty spolu s informací o předběžném termínu expedice. V případě, že bude potřeba data poupravit, Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat pro zajištění co nejoptimálnějšího výsledku. Bude-li třeba data poupravit, bude vyžadována korektura i z Vaší strany.

5) Data jsou zařazena do tiskové fronty a čekají na výrobu a příp. další zpracování.

6) Zakázka je kompletní a dochází k expedici. O expedici Vám přijde e -mailem informace spolu s údaji o datu odeslání zásilky, číslu zásilky, popř.  výši dobírečného - byla-li vybrána platba dobírkou. Spolu s touto informací v příloze e-mailu naleznete Fakturu - daňový doklad.

 

V případě objednání přes e-mail či telefon

1) Ozvete se nám na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript popř. nám zavoláte na  +420 737 412 264 a poptáte u nás tiskové služby. (důležité je sdělit nám o jaký formát přibližně máte zájem, jaký typ papíru, jakou barevnost tisku, počet stran tisku, přibližné množství, požadujete-li další povrchovou úpravu, v případě poptávky tisku katalogů, brožur i typ požadované vazby...)

2) Po obdržení Vaší poptávky Vám zašleme cenovou nabídku tisku. Zašleme Vám více množstevních variant popř. více varinat typu papíru. Sami budete moci posoudit, jaká varianta je pro Vás nejvýhodnější. V e-mailu spolu s cenovou nabídkou tisku uvidíte i ostatní potřebné informace jako jsou: možné platební podmínky, doprava po ČR zdarma, výrobní lhůta, cena za grafické práce - budou-li požadovány.

3) Rozhodnete-li se zakázku realizovat, je potřeba nám sdělit o jakou variantu tisku máte zájem, fakturační a dodací adresu, způsob platby.

4) Bude-li vše v pořádku zašleme Vám potvrzení o přijetí objednávky - popř. objednávku dopníme a zašleme Vám ji k závěrečnému potvrzení.

5) Předání dat:

a) Máte-li vlastní tiskové podklady
Po odeslání objednávky nám zašlete Vaše tisková data ( jak ideálně připravit tisková data ) např. pomocí UPLOADu na našich stránkách ( UPLOAD tiskových dat ) a nebo některou z dalších možností e-mailem do 8.5MB Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , pomocí on-line úložných služeb např. uschovna.cz a nebo pomocí našeho FTP ( o přístupové údaje na FTP prosím požádejte na e-mailu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript ) Více informací ohledně možnosti odeslání tiskových podkladů na Jak zaslat vaše data

b) Tisková data jste si objednali  také od nás
Dle dohody s naším grafikem. V případě, že vlastníte některé podklady, které chcete mít  na tiskovině zobrazené (texty, fotografie...) bude potřeba nám tyto podklady zaslat např. pomocí UPLOADu na našich stránkách ( UPLOAD tiskových dat ) a nebo některou z dalších možností e-mailem do 8.5MB Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , pomocí on-line úložných služeb např. uschovna.cz a nebo pomocí našeho FTP ( o přístupové údaje na FTP prosím požádejte na e-mailu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript )
Dle dohodnutého časového intervalu Vám bude na poskytnutý e-mail zaslán náhled ke korektuře. Po ppřípadném připomínkování, úpravách a finálním odsouhlasení korektury bude přistoupeno k další fázi = zařazení tiskoviny do tiskové fronty.

6) Grafik skontroluje Vámi zaslaná data, v případě že budou korektní Vám zašleme informaci o příchodu dat a jejich správnosti a zároveň, nebude-li třeba v případě objednávky nad 7.500Kč vč. DPH posečkat na zálohu či platbu předem (domluvenou dle objendávky), Vám zašleme informaci o zařazení zakázky do tiskové fronty spolu s informací o předběžném termínu expedice. V případě, že bude potřeba data poupravit, Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat pro zajištění co nejoptimálnějšího výsledku. Bude-li třeba data poupravit, bude vyžadována korektura i z Vaší strany.

7) Data jsou zařazena do tiskové fronty a čekají na výrobu a příp. další zpracování.

8) Zakázka je kompletní a dochází k expedici. O expedici Vám přijde e -mailem informace spolu s údaji o datu odeslání zásilky, číslu zásilky, popř.  výši dobírečného - byla-li vybrána platba dobírkou. Spolu s touto informací v příloze e-mailu naleznete Fakturu - daňový doklad.

Aktualizováno Úterý, 29 Listopad 2011 11:31  

Tiskové služby

Přihlášení do obchodu






Nákupní košík

tisknemekvalitne.cz
Váš košík je prázdný


Home Důležité otázky a odpovědi Jak probíhá zakázka